niedziela, 30 grudnia 2007

abstrakt


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Podoba mi się to zdjęcie, bo jest takie trochę tajemnicze, może dziwne? Wygląda tak jakby był to obraz widziany przez kogoś chorego psychicznie, z rozdwojeniem jaźni, schizofrenia...Od razu zaznaczam, że nie mam na myśli autora zdjęcia;P/crazygril

Bartosz Kamola pisze...

Jak mi tak napisałaś to zastanowiłem się czy to nie jest prawda... Czy we mnie nie ma kogoś kto skrywa sie gdzieś pod paznokciami...

Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Mhm...Może rzeczywiście tak jest kto wiem...?Przecież wielu wielkich i genialnych pisarzy, malarzy, generalnie artystów miały problemy tego typu i własnymi to powodowało, że ich dzieła były takie zadziwiające.
Może moja interpretacja tych zdjęć jest uwarunkowana ostatnio odbytymi zajęciami na uczelni:P:P
P.S. Chyba z mojego fotografowani nic nie będzie....To nie moja branża, mogę jedynie komentować,to mi wychodzi lepiej. Raczej poświecę sie czemuś innemu i chyba już wiem co to będzie:)
Pozdrawiam/crazygirl