niedziela, 18 listopada 2007

Nie brooklyński most





11 komentarzy:

Agata i Pepe pisze...

szczególnie to 2 od góry, jakoś tak. pasuje mi... dziś.

Anonimowy pisze...

Stare Misto...
"I blady świt zastał mnie, ja czuję jak ta cisza kołysze mnie"

Bartosz Kamola pisze...

Dziękuje:)

Agato- pasuje? Czemuż to...?:)

Stare Miasto...?
Nie rozumiem... żadne zdjęcie nie było na Starym Mieście robione:)

Pozdrawiam.

Agata i Pepe pisze...

a bo tak chwila ładnie złapana, i ten rytm po prawo, którego mi brak tu jest.
i czuje się teraz jakbym też patrzyła z takiego poziomu, niższego. na to, co wokół i we mnie..
tak mi źle, a to zdjęcie tak mnie wyciszyło? uspokoiło? że to nie tylko w mojej głowie takie obrazy.


toooo skooompliiikooowaneee. :)

Anonimowy pisze...

A gdzie były robione?? haha eee... 2. Wygląda jak robione na schodach prowadzących do góry na Starym mieście, 4 i 5 niedaleko 2-giego rynku, a 3 to mógłby być park niedaleko Biblioteki Uniwersyteckiej, aczkolwiek niekonieczie=)

Anonimowy pisze...

bartek jak zwykle udaje ze nie wie o co chodzi, byc moze dwa byly robione na powislu, schody prowadza do starego miasta. wielka roznica to nie jest. ale coz.

Bartosz Kamola pisze...

Agato...
Popatrz sobie chwile...
bo te schody szybko sie poruszają:)

"anonimowy"- masz racje. Zapomniałem, że te schody przecież wyjeżdżają na Stare Miasto- przepraszam:)
Park kolo BUWu, ławka, którą sie mija idąc stamtąd na Stare Miasto...
(no ale idąc a nie na Starym Mieście:P)
Dlaczego nie pamiętałem? Bo myślałem tylko o pierwszym zdjęciu, które robiłem w mojej piwnicy:)
Duże brawo za czujność i znajomość Warszawy! :D

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Hehehe=D Dziękuję, dziękuję;) Na pierwszym zdjęciu było za mało szczegółów, żebym moga pozać Twoją piwnicę;)

Anonimowy pisze...

Hmmm... może zbyt dużo szczegółów... bo w sumie... cały jeden->książka...

Bartosz Kamola pisze...

Ha...i tu sie mylisz- to nie była książka, ale pieczątka na pudełku- paczce z Brooklynu z 1941:)

Jeszcze raz pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Uuuu, fiu, fiu=D

Dziękuję raz jeszcze i również pozdrawiam Bartuś=D