poniedziałek, 23 czerwca 2008

"Repetycja Powtórzenia" Christiana Vogelbauer'ego :)



5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No, wreszcie cos sie dzieje :)

Anonimowy pisze...

Oh Guy, fajne foty=) Nie wiem tylko czemu marnujesz się z tą panną. Stać Cię na kogoś lepszego;) pa

Anonimowy pisze...

Fakt ... A, że podobno z nimi się nie dyskutuje.

Bartosz Kamola pisze...

Nie dyskutuje sie.
Nie marnuje sie.

To coś na wzór przeznaczenia.


Nie mogę bez Niej oddychać.
Moja chęć w Jej słowie
na rzęsach stopionym.
Liściki w samotności fotela
śle.
Uwielbiam.
Ciągle
Ubóstwiam.
Kocham.
Tworzę.
Żyję.

Oddycham Tobą.

Anonimowy pisze...

Nie wiedziałam o tej stronie Twojej twórczości :) Rewelacja!
Pozdrawiam serdecznie,
Iza
p.s. Pamiętasz mnie jeszcze? Jestem z okolic Kalisza, pisaliśmy kiedyś do siebie listy. Wieki temu, ale mam nadzieję, że coś Ci się przypomina ;)